Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2012

Wo landen diese Instrumente?

"So jetzt ist die Frage kommt
Alle Freunde haben auf mir gewartet, das hier ist der beste Freund..
Ein 'Schwarzer'

Was wird daraus wenn der Bruno mal tot geht?
Wo landen diese Sachen?
Wo landen diese Instrumente?
Was wird daraus?

...ελπίζω να τα γράφω σωστά, έπεται η μετάφραση...

Και τώρα έρχεται η ερώτηση
Όλοι οι φίλοι μου με περίμεναν, αλλά αυτός εδώ είναι ο καλύτερος..
Ο 'μαύρος' φίλος μου

Τι θα γίνει όταν ο Bruno πεθάνει;
Που θα πάνε αυτά τα πράγματα;
Που θα πάνε αυτά τα όργανα;
Τι θα απογίνουν;

Κάποιος πρέπει να μου το απαντήσει"

Τα λόγια είναι γραμμές της ταινίας Stroszek. Ο Bruno είναι αλκοολικός και πρωταγωνιστής και ο 'μάυρος' φίλος του ένα από τα πιάνα του, το οποίο και ακουμπάει ξανά για πρώτη φορά μετά τη φυλακή. Εγώ εκστασιάστηκα όταν πρωτοάκουσα τις σειρές αφού μου θύμισαν ένα κομμάτι των Ratatat, το Drugs, όπου και παρουσιάζονται ατόφιες στην εισαγωγή. Η ίδια ταινία επίσης συνόδευσε και τον Ian Curtis στην κρεμάλα.


Αξίζει να σημειωθεί ότι το σενάριο γράφτηκε από τον Werner Herzog αποκλειστικά για τον Bruno Schleinstein σε 4 μέρες. Ο τελευταίος δεν είχε καμία σχέση με υποκριτική, ήταν αυτοδίδακτος μουσικός και ζωγράφος. Αυτά έγιναν το 1976-1977. Σκηνοθέτης ο Herzog κι εγώ την προτείνω.


Bruno Schleinstein
2 Ιουνίου 1932 - 10 Αυγούστου 2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου